Inbrottsförsök!!

2009-11-24 11:30:31
Allmänt

Kom hem igår från Halmstad, det första vi ser efter att vi tänt lampan är att någon krossat fönstret på ballkongdörren med en kullesten. Som tur är har dom bara krossat ena och har därmed inte kommit in i lägenheten. Hemskt otäckt, man är borta första gången och detta händer, usch. Nu har dom varit och hämtat dörren och här sitter jag i kylan redan förkyld, det är lite små kallt, men jag får frisk luft i alla fall haha. När dom var och hämtade dörren skulle dom till en annan lägenhet och hämta deras dörr med. Dom hade haft inbrott, så det har väl hänt samma dag anntar jag.

Dörren är borta

Helgen har annars varit bra, varit och hälsat på min kära mormor<3, och även varit på kalas hos min kära bror.
Allt var kanon tills man såg fönstret, man får hoppas på att de inte händer igen i alla fall, ska fixa lite saker och så.

Idag är jag seg ont i huvudet och förkyld, är sån hemsk förkylningshuvudvärk jag har, usch.
Ska äta om en liten liten stund, sen sätta mig ner och skriva om mina ansökningar lite.

Nej nu ska jag kolla vad jag ska äta. Ha det fint!   
Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: