Halmstad..

2009-11-20 21:34:07
Allmänt

Ja det är precis vart jag är, i Halmstad. Sitter nu hemma hos mamma och zinke på deras dator och kollar runt lite. Har inte gjort så jätte mycket idag mer än att varit på af och träffat min handledare som verkar kanon, och tycker att af i Halmstad inte varit till så stor hjälp för min del, men det skall det bli ändring på. Hann precis med 14.08 tåget till Halmstad idag, köpte biljetten i automaten när det var 4 minuter kvar tills tåget skulle gå, sen var det bara att springa, och vi hann precis*pust*.

Annars har det inte hänt så jätte mycket här. Har ätit lite pizza och bara tagit det lugnt. Imorgon blir det stan och fixa lite saker med mamma och kanske träffa Laura, om jag hinner. På söndag ska jag till fyllinge och kolla på träninge, kan tyvär inte vara med för att jag ska till min kära mormor som är sjuk, och till min bror och fira honom. Men förhoppningsvis kan jag träna på jullovet:).

Annars händer det inte så jätte mycket mer i Halmstad, ska hem igen på måndag.
Nej nu ska jag kila vidare, hör snart!!
Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: