Freedag..

2009-11-27 20:30:03
Allmänt

Tråktigt väder idag igen, men det är det väl alltid nu för tiden. Jag vill att solen ska titta titta förbi lite mer och stanna lite längre, då hade livet varit bättre.

Idag har jag inte gjort så jätte mycket, skulle städat men det få bli imorgon istället. Har i alla fall fixat routern nu så nu surfar jag non stop. Även ätit pizza och myst till det här hemma med lite snaks och ljus.

Igår var jag en liten snabbis på stan, mycket roligare att gå på stan här än i Halmstad, mer i utbud, det gillar vi!!!
Köpte två koftor och en tunn tröja. Hittade även Magdas tröja som jag lovade att jag skulle leta efter, men det var ren tur. Var först på ett HM där den var slut, de ringde då till triangeln där det fanns EN kvar och den la jag undan, så lite tur har man alltid.

Ja det var lite vad som hände idag och igår, nej nu ska jag nog kolla lite på idol.
Ha de fint!!
Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: