Färdig...

2009-11-01 18:59:12
Allmänt

Jag är klar med mitt packande, packade klart och monterade ner allt som skulle göras för en stund sedan. Så nu sitter jag här och bara tar de lugnt ska hem till David om 1 timme ungefär där jag ska sova. Måste sova där eftersom vi ska hämta bilen som står i mitt namn, så jag måste vara med att hämta den annars får vi inte ut den.  Det hade inte varit någon höjdare om det hade slutat illa.

Det känns inte konstigt eller något alls, jag tror de kommer komma imorgon när jag sitter i bilen på väg ner mot Malmö. Imorgon ska det dock vara SKIT väder regna och allt vad man kan få. Jag hoppas de håller uppe när vi flyttar in sakerna i alla fall. Hoppas kan man i alla fall.

I helgen har det inte hänt så jätte mycket. Har mest varir att förbereda flytten och så. Men igår var jag ute med David, Jeppe, Edward och Jimbo var trevligt. Var inne på Morfars riktigt skönt ställe och sedan drog vi till 3 hjärtan.
Sen idag har jag inte gjort så jätte mycket som sagt.

Nej nu ska jag surfa runt lite tills bussen går.

Kommer nog inte blogga på ett tag eller vara inne på nätet, eftersom det tar ett tag innan man får internet i lägenheten!

Hej Hej
Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: