Bilder..

2009-11-30 18:55:49
Allmänt

Nu har jag ätit och är mätt och belåten. Sitter i soffan och är seg, tycker det är jobbigt att inte ha något jobb. Känner att jag inte gör någon nytta hemma, bara sitter på min röv och ja vad gör jag egentligen? Vill ha ett jobb nu så jag gör lite nytta och drar in lite pengar och kan bidra med mera.

Var som sagt i stan idag och sökte jobb, gick sådära vissa tog inte emot ansökningar så det får man söka på nätet, så håller på att lägga in cv och allt på nätet.
Var nyss på lidl och handlade cola, stort behov av det det är så gott när de rinner ner i halsen, Underbart!!!

Tog lite bilder på lägenheten inann, Nina tyckte att den såg stor ut, och jag tycker att den är stor gott om utrymme.
Saknars lite gardiner och blommor sen blir det nog bättre, ni ska få ta en titt på bilderna!!


Hallen


Hallen



Sovrummet



Sovrummet



Vardagsrum



Vardagsrummet



Köket




Köket



Hoppas bilderna duger, som sagt det saknas lite saker innan lägenheten är helt färdigt, men de duger.
Kommentarer
Michelle

Fint ju! :)

2009-11-30 @ 19:04:01
URL: http://michellehasselberg.blogspot.com/
Andreas K

Ser ju jättemysigt ut ;-)

2009-12-01 @ 11:01:29
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: