Trötter!

2009-12-01 21:02:06
Allmänt

Ikväll är jag trött och riktigt seg sitter i soffan och bara degar. Gick upp tidigt idag kvart över 7 och har håkkt igång hela tiden i princip. Först var jag på Mobilia och sökte lite jobb, vissa tog inte emot ansökan så då får jag gå in på deras hemsida och skriva in ett cv. Efter detta cyklade jag hem och åt lite och diskade lite, sedan tog jag bussen till Ikea. Där köpte jag frost till fönstrerna eftersom det andra inte räckte, och även plåster för vi har inget hemma.
När jag kom hem från Ikea chillade jag lite, sen lagade jag lasange.
För ungefär 1½ timme sen fick jag söt sug, så gick till ica och  köpte havregryn och bakade chokladbullar Mumma!!

Nu sitter jag i soffan och dricker lite saft och smaskar i mig lite chokladbollar och ska kolla på andra avenyn eller det programmet på 4an. Får sappa lite :P

Nej nu ska jag fika vidare hej hej
Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: