Tisdag kväll.

2009-12-15 21:13:54
Allmänt

Sitter hemma ensam i lägenheten medans David är hos en kompis, lite långtråkigt och man sitter mest och tänker. Är sugen på att börja spela fotboll igen men har inte kommit någon vart ännu, får väl se hur det blir efter jul och nyår.

Har tvättat idag och varit och köpt biljett till Halmstad tills på torsdag, ska hem eftersom jag ska på mormors begravning på fredag.
Sen stannar jag hos mamma i nästan 3 veckor eftersom David också åker hem, eftersom han har jullov.

Igår var jag i stan och köpte en klänning jag tänkte ha på begravningen jag hoppas att ska gå bra, tycker det är så svårt att veta vad man ska ha på sig?



Imorgon blir de möte på af kl 10 och det håller väl på 1-1½ timme något sådant. Sedan till försäkringskassan och även en runda på stan, ska hitta en julklapp till Elin.
Kommentarer
Michelle

Ja det är aldrig lätt att välja kläder tycker jag.. Alla borde gå runt i sopsäckar varje dag så hade man sluppit ilandsproblemet.. men det ska ng gå bra ska du se.. så ses vi säkerligen när du kommer ner!

2009-12-16 @ 11:06:48
URL: http://michellehasselberg.blogspot.com/
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: