Måndag..

2009-12-07 19:42:34
Allmänt

Måndag och ny vecka. Denna dagen har jag haft fullt upp, började dagen med att gå upp innan kl 08:00 för att börja tvätta. Tvättade till klockan 12. Sedan var det dags att göra sig iordning, plocka undan och stryka tvätten. Vid 3 tiden begav jag mig mot bussen och in till stan. Där träffade jag David och vi köpte busskort till mig.
Sedan tog vi bussen till Ikea och inhandlade 2 saker, sen till jysk och inhandlade ett påslakan till Elin i julklapp, självklart var det hello kitty! Sen åkt vi hem och lagade mat, räkgryta fast med kyckling hahah, jävligt gott!!

Nu sitter jag här vid min bärbara och surfar runt lite och ska kolla om det finns något jobb att söka.
Sen vid 20:00 är det dags för Ullared!!

Får återgå till mitt, och säga Grattis på födelsedagen till Mockis!!
Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: