Fullt upp..

2009-12-16 22:21:08
Allmänt

Idag är det onsdag, denna dagen har jag haft fullt upp från det att jag gick upp iprincip.
Började med att jag vaknade mådde riktigt dåligt illamående och magont, men var ändå tvungen att åka in till stan där jag skulle gå på möte på arbetsförmedligen. Satt och lyssnade på information som jag typ redan visste allt om, var en skum kärring där som kom med sina cp kommentarer och sa "i love you" till han som höll i informationen.
Skum människa!!

Efter mötet tog jag en runda på stan och köpte en julklapp till Elin, även en ny mascara, och strumpbyxor.
Det snöade ute men la sig inte på marken utan försvann direkt. Blev hungrig så tog bussen hem och lagade mat.
Efter maten kom David hem och jag började då packa. Packa är aldrig roligt, för jag får aldrig plats med mina saker, puh säger jag efter att dragkjedjan gått igen.

Nu är jag klar och sitter och pusta, imorgon väntar en till tripp till stan sen hem och diska och plocka iordning och sen in till stan igen där tåget väntar till Halmstad. Det blir mycket imorgon med, så gäller att jag går upp i tid så jag hinner med allt.

Nej nu ska jag putsa ut lite innan sängen väntar.

Förresten det snöar ute nu, och det ligger kvar på marken, ljust och fint ute, skönt med lite ljuse!!
Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: